Nielsopreis.reismee.nl

De laaste 1 1/2 week

Het is al weer een tijdje geleden dat ik wat geschreven heb. Dat komt voornamelijk door de verkiezingen en dat er vaak geen stroom is. De schaarse accutijd wilde ik dan ook skypend door brengen met familie. Daarnaast zijn we een aantal dagen de Arusha uit geweest om eventuele onrust te vermijden. Het is gelukkig rustig gebleven en heb ik vier dagen aan de voed van de Kilimanjaro gekampeerd. Het waren leuke dagen, maar eerst even de laatste week op mijn project door lopen.

Ik heb de hele week geholpen met de lessen Engels en wiskunde voor standard 3. Het was erg leuk en het ging ook erg goed. Alleen de pauze blijft het leukst, lekker voedballen met de jongens. De jongens vinden het voedballen erg leuk en tijdens de sport lessen doe ik al volleybal. Ook erg leuk, maar ze kunnen beter voedballen. Het aankomen op het project is erg leuk, er komen kinderen op je afgerend om je te begroeten. De glimlachen van de kinderen zijn echt hart verwarmend. Op donderdag word er bijbelles gegeven, erg leuk om te zien hoe ze dat doen en hoe graag de kinderen willen meedoen.

Ik ben dus van zaterdag tot dinsdag uit Arusha gegaan op een kampeertrip. Het was erg leuk, heb lekker kunnen wandelen daar en wat natuur schoon bezocht. Ik heb grotten, een waterval en een meer in een krater gezien. Was erg mooi om te zien wat Tanzania te bieden heeft naast de stad.

Nu zit ik op het vliegveld te wachten op mijn vlucht terug en heb ik weer stroom en redelijk internet om even bij te schrijven. Foto's doe ik wanneer ik thuis ben.

Reacties

Reacties

Erik

Goede reis broeder! Tot spoedig!

Gonny Out

Lieve Niels een hele goede reis en ik zie je op Schiphol!

Arie-Jan

Fijn dat je nog zo hebt kunnen genieten ook van de laatste periode!

Gert Jan

Mooi dat je naast het goede werk ook nog even heb kunnen genieten van de mooie omgeving!

Mijke

Leuk om je verhalen te lezen! Ik hoop dat je nu heerlijk thuis aan het bijkomen bent van je avonturen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood