Nielsopreis.reismee.nl

week 41

De eerste bijna volle werkweek zit er op, bijna omdat woensdag een nationale feestdag was en de school dicht was. Eigenlijk was het best lekker 2 dagen werken en dan 1 vrij. De lessen gaat redelijk en heb een goede manier gevonden om samen te werken met de docente. Ik ben vooral aan het schrijven op het bord en zij legt het uit in gebaren. Bij herhaling kan ik iets meer doen. Daarnaast kijk ik een deel na van de oefeningen. Ik heb zelfs met de Swahili les kunnen helpen, ik kon overschrijven wat er in het boek stond en de docente kon het weer uitleggen. De sport lessen gaan hellemaal lekker. De kinderen beginnen het door te krijgen en hoeven bijna geen uitleg meer. Met volleyballen duurt het een aardige tijd voor de bal de grond raakt en die lachende kinderen maakt het helemaal prachtig. Nu ga ik lekker het weekend in, morgen een leuke dag gepland, heb er zin in.

Reacties

Reacties

Erik

Geniet ervan Niels! Al die nieuwe indrukken ...
Fijn weekend!

George

Dat klink goed Niels. Geniet van je vrije weekend. groeten van ons uit het franse. Ik kijk alweer uit naar je volgende Niels-op-reis-verhaal.

Arie-Jan

Mooi man, fijn dat het zo lekker gaat allemaal!

Gert Jan

Leuk om te lezen!!
Fijn weekend Niels

Tjitta

Gaaf zeg! Leuk dat ze leren volleyballen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood