Nielsopreis.reismee.nl

De eerste dag op het project

Vandaag voor het eerste op het project geweest, echt heel leuk. Heb bijeen aantal lessen mee gekeken en daarna besproken wat ik kan doen en de tijden die ik aanwezig ben. Ik ga helpen bij de Engelse les en de spel activiteiten. Het was wel prettig om te merken dat ik de Engelse les redelijk kon volgen, er zijn veel vergelijkbare gebaren in het Nederlands. Dat waswel erg prettig om te zien, soms gaat het een beetje snel en dan kan ik het even niet volgen. De kinderen zijn erg aardig en zeggen je allemaal graag gedag. Het is wel vreemd om een klas in te lopen, alle kinderen staan namelijk meteen op om je te groeten. Waarna ze blijven staan tot je gebaard dat ze mogen gaan zitten. De leeraren zijn ook erg aardig veel vragen over waar ik vandaan komen en wat ik daar doe of ik wel eens les heb gegeven. Morgen ga ik echt beginnen, ik start om 8 uur en werk tot +/-15.30 uur Ik heb er erg veel zin in.

Foto's volgen nog.

Reacties

Reacties

George

Veel succes morgen met de start.

Gonny

Succes morgen, leuk dat het gaat beginnen en je er zo`n zin in hebt!

Maria Garcia

Lieve Niels,

Wat leuk om je berichten te lezen en dat je het zo naar je zin hebt! Je wordt hier gemist, goed teken????. Xxx Gods zegen lieve broer

Maria Garcia

Al die vraagtekens zijn op mn scherm n smiley hoor!

Else

Leuk te lezen Niels je eerste ervaringen.......heel veel succes morgen........

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood