Nielsopreis.reismee.nl

Alles klaar voor vertrek!!!

Zo dan is het bijna zo ver, vanavond vertrek ik dan eindelijk. Mijn tas is ingepakt

, maar toch blijf ik het idee hebben dat ik iets vergeet. Alle lijstjes meerdere malen langs gelopen en ik kan niets vinden. Het zal dus wel goed zijn. Oh wacht, even de gaskraan dicht draaien, check, ook gedaan
Laughing
. Mijn huis is opgeruimt en schoongemaakt, hier is in tijden niet zo schoon geweest. Wel een beetje jammer dat ik daar dan niet van kan genieten
Tongue Out
. Allen nieuwe indrukken zullen dat snel genoeg doen verdwijnen.

Voor een ieder die ik achter laat, heb een goede tijd hier en houd me in gebed zoals ik ook met jullie doe. Ik hoop jullie allen weer in goede gezondheid te zien als ik terugkeer en mogen delen wat voor een geweldige tijd ik in Tanzania heb gehad.

Groeten,

Niels

Reacties

Reacties

George

Een hele goede reis. Ik hoop dat het spoedig en zonder problemen verloopt. Ik ben benieuwd hoe je het daar zult vinden en of je zal vinden wat je verwacht of hoopt.

Annette

Hoi Niels, vandaag weer mijn eerste werkdag. Volgens mij benje of al aangekomen in Tanzania of je bent nog onderweg... Ik wens je ee nhele goede tijd daar en ben benieuwd naar je verhalen en belevenissen. Groetjes, Annette

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood