Nielsopreis.reismee.nl

Wereld dovendag

De voorbereidingen voor de reis lopen voorspoedig, nu ook overgestapt op de voorbereidingen voor het project. Natuurlijk had ik wel al ideeën wat ik in Arusha kan en wil gaan doen, maar om me extra voor te bereiden op het werken met doven ben ik naar de Wereld dovendag in Utrecht gegaan. Het was een inspirerende dag. Leuke gesprekken gevoerd en praktische ideeën opgedaan. Ondanks dat zal het veel ervaren worden hoe het daar werkelijk gaat. Ik mag dan de eerste cursus Nederlandse gebarentaal hebben gedaan, maar daar heb ik niet veel aan in Tanzania. Ook afgelopen zaterdag bleek wel dat er veel oefening nodig is om gebarentaal echt goed onder de knie te krijgen. Het heeft ook niet geholpen dat ik na het doen van deze cursus van werkplek ben veranderd en geen gebruik meer heb gemaakt van wat ik geleerd heb. Natuurlijk kwamen er wel wat gebaren weer boven, maar een gesprek volgen dat was toch echt te veel. Ondanks dat een leuke dag.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood